Ur. broj: 77/12-17
Karlovac, 21. 12. 2017.
Na temelju čl. 31. Statuta RAJSKE PTICE –
Udruge za osobe s intelektualnim teškoćama Karlovačke županije te Odluke Glavnog
odbora Udruge o sazivu Redovne sjednice Skupštine Udruge, donosi se ovaj
POSLOVNIK O RADU - PRIJEDLOG
Članak 1.
Ovim poslovnikom uređuje se način
rada Redovne sjednice Skupštine RAJSKE PTICE – Udruge za osobe s intelektualnim
teškoćama Karlovačke županije (u daljnjem tekstu: Skupština).
Redovna sjednica Skupštine RAJSKE
PTICE – Udruge za osobe s intelektualnim teškoćama Karlovačke županije saziva
se na zasjedanje.
Članak 2.
U radu Skupštine sudjeluju svi
redovni članovi Udruge te pozvani uzvanici i gosti, kao i predstavnici
sredstava javnog priopćavanja.
Rad Skupštine je javan i odvija
se u plenumu.
Članak 3.
Skupštinu otvara i Skupštinom
predsjedava predsjednica Udruge i predlaže Radno predsjedništvo iz sastava
članova Skupštine od 2 člana, koje joj pomaže u vođenju Skupštine.
Članak 4.
Rad Skupštine se održava prema dnevnom redu kojeg na početku na prijedlog
sazivatelja – Glavnog odbora predlaže Radno predsjedništvo, a usvajaju
sudionici javnim glasovanjem.
Članak 5.
Na početku rada Skupštine na prijedlog
Radnog predsjedništva bira se:
a)
Zapisničar i 2 ovjerovitelja,
b)
Verifikacijska komisija (3 člana),
Članak 6.
Svi sudionici imaju jednako pravo
sudjelovanja u raspravi i predlaganju stavova i zaključaka prema redoslijedu
prijave Radnom predsjedništvu, ali samo članovi Skupštine s poslovnom
sposobnošću imaju pravo glasovanja pri usvajanju izviješća i prijedloga te
donošenju zaključaka i odluka Skupštine.
Članak
7.
Javno
sudjelovanje u raspravi može trajati najviše do 5 minuta.
Radno predsjedništvo može na
zahtjev govornika iznimno odobriti i duže trajanje, imajući u vidu važnost
pojedine teme i ukupno raspoloživo vrijeme.
Ako se govornik
udalji od predmeta rasprave, predsjedavajući će ga upozoriti, a ako se i nakon
upozorenja ne pridržava predmeta rasprave, oduzet će mu riječ.
O istom predmetu može se
raspravljati samo jedanput.
Iznimno, ako su ostali sudionici
u raspravi dali povod, sudionik u raspravi može od predsjedavajućeg ponovno
zatražiti riječ, ali samo pod uvjetom da iznese nove činjenice.
Članak 8.
Članovi Skupštine punovažno odlučuju
u skladu sa Statutom. Broj prisutnih članova utvrđuje Verifikacijska komisija
utvrđujući kvorum, o čemu izvješćuje prije donošenja odluka, čije izvješće
smatra pravovaljanim za donošenje odluka.
Odluke Skupštine donose se u
skladu sa Statutom, većinom glasova prisutnih članova Skupštine, po utvrđivanju
kvoruma.
Sukladno Statutu kod donošenja
izmjena i dopuna Statuta pravovaljanost se utvrđuje glasovanjem dvije trećine
(2/3) prisutnih članova s pravom glasa.
Prije glasovanja predsjedavajući
objavljuje prijedlog o kojem se glasuje. Ako je u toku rasprave bilo više
prijedloga, glasuje se o svakom prijedlogu i to onim redom kojim su prijedlozi
izneseni u raspravi.
Članak 9.
U skladu sa
Statutom, odluke se donose u pravilu
javnim glasovanjem, dizanjem ruke, a iznimno Skupština može odlučiti da se o
pojedinom pitanju odluka donese tajnim glasovanjem.
Prilikom javnog glasovanja
predsjedavajući objašnjava za što se glasuje i postavlja pitanja tko je «za»,
tko «protiv» , a tko je «suzdržan».
U slučaju tajnog glasovanja isti
se provodi glasačkim listićima, koji su jednake veličine, iste boje i oblika, a
svaki je ovjeren pečatom Udruge.
Članak 10.
Za održavanje reda na Skupštini
Udruge zadužuje se Radno predsjedništvo.
Svaka prisutna osoba na Skupštini
Udruge koja ometa njezin rad bit će udaljena iz dvorane u kojoj se održava
Skupština.
Članak 11.
Na sjednici Skupštine vodi se
zapisnik koji potpisuju predsjednik, zapisničar i 2 ovjerovitelja, a koji se
trajno čuva u arhivi Udruge.
Sjednica Skupštine može se tonski
snimati.
Ukoliko se naknadno skupštinski
materijali objavljuju, sudionik čije se izlaganje citira ili prepričava, može
prije objavljivanja zatražiti i izvršiti autorizaciju teksta, ili ispraviti
dostavljeni mu tekst, ali tako da sadržajno ne mijenja ono što je rekao.
Članak 12.
Ovaj Poslovnik usvajaju sudionici
Skupštine na početku rada javnim glasovanjem. Prije toga mogu se dati
prijedlozi za izmjenu pojedinih predloženih točaka, o čemu se prisutni
izjašnjavaju također javnim glasovanjem.
Članak 13.
Poslovnik stupa na snagu odmah po
usvajanju, a prestaje važiti po završetku rada Redovne Skupštine RAJSKE PTICE –
Udruge za osobe s intelektualnim teškoćama Karlovačke županije.
IZVJEŠĆE O RADU UDRUGE U 2017. GODINI
UVOD:
U cilju transparentnosti
rada i poslovanja RAJSKA PTICA – Udruga za osobe s intelektualnim teškoćama
Karlovačke županije sastavlja narativno i financijsko izvješće o svom radu.
Izvješće je namijenjeno članovima Udruge, sponzorima i donatorima, budućim
korisnicima te široj javnosti.
O UDRUZI:
RAJSKA PTICA - Udruga za osobe s intelektualnim teškoćama Karlovačke
županije (u daljnjem tekstu: Udruga) je neprofitan i nevladin oblik slobodnog i
dobrovoljnog udruživanja osoba s intelektualnim teškoćama, članova njihovih
obitelji, skrbnika i ostalih građana udruženih radi organiziranog promicanja
rehabilitacije, socijalizacije, edukacije, inkluzije, osmišljavanja i
unapređivanja raznovrsnih oblika rada, zaštite zakonskih i ljudskih prava i
drugih oblika skrbi za unapređenje kvalitete življenja osoba s intelektualnim
teškoćama i članova njihovih obitelji.
MISIJA:
Razvijanje društvene svijesti o pravima, potrebama i potencijalima osoba
s intelektualnim teškoćama te zagovaranje modela za njihovo ravnopravno i
aktivno sudjelovanje u sveukupnom razvoju zajednice.
VIZIJA:
Sustav jednakih mogućnosti za sve gdje svaki pojedinac razumije,
prihvaća i poštuje različitosti, ali i jednakosti osoba s intelektualnim
teškoćama.
VRIJEDNOSTI DJELOVANJA:
*
poštivanje ljudskih
prava
*
tolerancija i
uvažavanje različitosti
*
sloboda izbora
*
nenasilje
*
humanost
*
javnost djelovanja
*
otvorenost za
suradnju
*
partnerstvo
*
zajedništvo,
otvorena komunikacija i timski rad
*
profesionalnost i
etičnost u radu
*
odgovornost prema
radu, ugledu, imovini i ljudima
*
transparentnost i
ekonomičnost
UDRUGA RAJSKA PTICA U RAZDOBLJU OD 01. 01. 2017.
– 21. 12. 2017.
Predsjednica Udruge: Ana Kocanjer
Glavni odbor: Ana Kocanjer
Andrija Doko
Ranka Grčić
Andrija Josipović
Marica Palajsa
Nadzorni odbor: Ružica Cindrić
Irena Utvić
Zlatko Vuljanić
Stegovna
komisija: Katica Rebić
Slava Šimić
Ranka Tomaš
Zaposlenici
Udruge u 2017. godini:
Nikolina
Bakale Opat, voditelj Kluba Rajska ptica (rodiljni dopust)
Marija
Blašković, voditelj Udruge (rodiljni dopust)
Ivana
Jazvac, voditelj Udruge od 20. 11. 2017., zamjena za Mariju Blašković
Martina
Perković, programski voditelj
Martina
Klešić, programski asistent
Ana
Šabanagić, administrator tajnik
Nada
Dević, kuharica/gerontodomaćica
STRATEŠKE
SMJERNICE UDRUGE (2017. – 2020.):
I. Unapređenje
kvalitete življenja osoba s intelektualnim teškoćama koje žive u roditeljskom
domu i nisu obuhvaćene
nekim od oblika zbrinjavanja u ustanovama socijalne skrbi.
II. Zagovaranje prava
osoba s intelektualnim teškoćama i senzibiliziranje lokalne zajednice o
mogućnostima i sposobnostima osoba s intelektualnim teškoćama.
III. Prevencija institucionalizacije osoba s
intelektualnim teškoćama.
KORISNICI UDRUGE:
Prema evidenciji koju Udruga vodi sukladno
Zakonu o udrugama, na dan 20. 12. 2017. godine Udruga ima 58 nominalnih članova
– osobe s intelektualnim teškoćama i 64 redovnih članova –
roditelja/skrbnika/udomitelja, članova obitelji osoba s intelektualnim
teškoćama odnosno ukupno 122 člana.
Od 58 nominalnih članova Udruge, 21 osoba je
ženskog (36,20%), a 37 osoba je muškog spola (63,80 %).
Od 64 redovnih člana, 47 osoba je ženskog (73,44
%), a 17 osoba je muškog spola (26,56%).
Prema podacima iz dokumentacije od 58
nominalnih članova, 40 članova je s područja grada Karlovca, 5 s područja grada
Duga Rese, 1 s područja općine Barilović, 3 s područja općine Vojnić, 2 s
područja općine Generalski stol, 2 s područja općine Lasinja, 2 s područja
općine Netretić, 2 s područja općine Draganić te 1 s područja općine Krnjak.
Od 58 nominalnih članova, 53 članova živi u obiteljskom/roditeljskom
domu, 1 osoba živi u udomiteljskoj obitelji, 2 osobe koriste uslugu smještaja u
instituciji, a 2 uslugu organiziranog stanovanja uz podršku.
U IZVJEŠTAJNOM RAZDOBLJU UDRUGA JE PROVELA I PROVODI SLIJEDEĆE
PROGRAME/PROJEKTE/PODRŠKE:
Uz podršku je lakše – drugi dio III. godine provedbe trogodišnjeg programa
(01. 01. 2017. – 31. 05. 2017) odobrenog od strane Ministarstva za demografiju,
obitelj, mlade i socijalnu politiku.
Opći cilj programa je:
Doprinijeti prevenciji
institucionalizacije i povećanju socijalnog uključivanja osoba s intelektualnim
teškoćama kroz razvoj i širenje mreže potrebnih socijalnih usluga za osobe s
intelektualnim teškoćama na području Karlovačke županije.
Specifični ciljevi:
* Unapređenje neovisnog življenja osoba s intelektualnim
teškoćama u vlastitom domu kroz pružanje usluga mobilnog tima za pomoć i
podršku osobama s intelektualnim teškoćama u svakodnevnim životnim situacijama.
* Unapređenje kvalitete življenja osoba s intelektualnim
teškoćama i njihovih obitelji kroz pružanje rehabilitacijskih usluga: stručnog
tretmana logopeda i fizioterapeuta.
* Jačanje kapaciteta udruge za pružanje socijalnih usluga.
Korak po korak do samostalnijeg života u zajednici – prvi
dio I. godine provedbe trogodišnjeg programa
(01. 06. 2017. – 31. 05. 2020.) odobrenog od strane Ministarstva za
demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.
Opći cilj programa je:
Doprinijeti prevenciji institucionalizacije i
povećanju socijalnog uključivanja osoba s intelektualnim teškoćama kroz razvoj
i širenje mreže potrebnih socijalnih usluga za osobe s intelektualnim teškoćama
na području Karlovačke županije.
Specifični ciljevi:
Unapređenje kvalitete življenja osoba s intelektualnim
teškoćama provođenjem organiziranih aktivnosti koje
doprinose socijalnom aktiviranju, druženju, kreativnom izražavanju i
sudjelovanju u aktivnostima lokalne zajednice u Klubu Rajska ptica.
Unapređenje neovisnog življenja osoba s intelektualnim
teškoćama u vlastitom domu kroz pružanje usluga mobilnog tima za pomoć i
podršku osobama s intelektualnim teškoćama u svakodnevnim životnim situacijama.
Razvoj sustava stručne podrške obiteljima osoba s
intelektualnim teškoćama.
Karlovačka
županija i Grad Karlovac – jednogodišnji projekt (2017.) – sufinanciranje radionica
Kluba Rajska ptica
Opći cilj:
Doprinijeti poboljšanju kvalitete življenja osoba s intelektualnim
teškoćama, prevenciji institucionalizacije te uključivanju osoba s
intelektualnim teškoćama u svakodnevni život društvene zajednice kao ravnopravnih
članova.
Specifični ciljevi:
* Povećati
spoznajno-društvene, interesno-kreativne i emocionalno-socijalne kompetencije
osoba s intelektualnim teškoćama.
* Osigurati
dostupnost radno-produktivnih,
kreativnih, edukativnih i rekreativnih aktivnosti za osobe s intelektualnim
teškoćama.
* Osigurati kvalitetno i
svrsishodno provođenje slobodnog vremena osoba s intelektualnim teškoćama.
* Omogućiti uključivanje
osoba s intelektualnim teškoćama u aktivnosti društvene zajednice.
* Promovirati rad Udruge u lokalnoj
i regionalnoj zajednici.
Institucionalna
podrška – Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva – druga godina provedbe
(2017.)
Osnovni cilj
podrške je osiguravanje razvoja i
stabilizacije Udruge u razdoblju od 2016. – 2018. godine.
U okviru podrške sufinanciraju se plaće dva
zaposlenika Udruge – voditelja Udruge i administratora/tajnika te troškovi:
struje, grijanja, komunalija (voda i odvodnja, komunalna naknada, naknada za
vode, čistoća), pričuva, usluge komunikacije, poštanski troškovi, RTV pristojba,
bankovni troškovi, troškovi uredskog materijala, knjigovodstvenog servisa,
osiguranja prostora i imovine, održavanja računalnih programa za knjigovodstvo
neprofitnih organizacija te revizije poslovanja Udruge.
Institucionalna
podrška – Karlovačka Županija i Grad Karlovac – druga godina provedbe (2017.)
Opći cilj:
Povećati
učinkovitost i sposobnost Udruge za pružanje izvaninstitucijskih socijalnih
usluga za osobe s intelektualnim teškoćama i njihove obitelji u razdoblju od
2016. – 2018. godine.
Odobrenim sredstvima sufinancira se plaća administratora/tajnika.
TIJEKOM IZVJEŠTAJNOG RAZDOBLJA:
- kontinuirano
su se održavale radno – produktivne, kreativne, edukativne i rekreativne
radionice za osobe s intelektualnim teškoćama (keramička, likovna, cvjećarska,
krojačka, didaktička, dramska, glazbena, sportska, informatička, radionica samostalnog
stanovanja) te pružale usluge mobilnog tima za pomoć i podršku osobama s
intelektualnim teškoćama i njihovim obiteljima; usluge fizikalne terapije i
usluge logopeda;
- dana
16. veljače 2017. godine održana je dramsko - glazbena priredba članova Udruge
povodom Dana zaljubljenih i ples pod maskama;
- dana
30. i 31. ožujka te 06., 07., 12., 13. i 14. travnja 2017. godine na prostoru
OTP Tržnice organizirana je prigodna prodaja unikatnih radova članova Udruge s
tematikom Uskrsa;
- tijekom
travnja 2017. godine Udruga je sudjelovala na Izložbi pisanica i cvijeća u
organizaciji Franjevačkog samostana i Humanitarne radionice „Ozračje ljubavi“.
Izlog Trgovačko-ugostiteljske škole krasile su rukotvorine članova Udruge
izrađene na kreativnom radionicama;
- dana
16. svibnja 2017. godine, 52 osobe - članovi Udruge, njihovi roditelji,
voditelji i djelatnici Centra za odgoj djece i mladih Karlovac prisustvovali su
obilježavanju 60-te obljetnice rada Hrvatskog saveza udruga za osobe s
intelektualnim teškoćama. Hrvatski savez udruga osoba s intelektualnim
teškoćama obilježio je svoju obljetnicu rada i Nacionalni dan osoba s
intelektualnim teškoćama scečanim koncertom u Velikoj koncertnoj dvorani
Vatroslava Lisinskog;
- dana
18. svibnja 2017. godine članovi Udruge i njihovi roditelji posjetili su
Aquatiku - Slatkovodni akvarij u Karlovcu;
- dana
27. svibnja 2017. godine Udruga je sudjelovala na VIII. Susretima klubova osoba
s intelektualnim teškoćama u Pločama. Susret je organizirao Hrvatski savez
udruga osoba s intelektualnim teškoćama, pod pokroviteljstvom Ministarstva za
demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku. U okviru događanja održana su
sportska natjecanja prilagođena osobama s intelektualnim teškoćama, a
sudjelovale su osobe s intelektualnim teškoćama iz 15 udruga članica Saveza.
Udrugu su predstavljali: Marijana Orečić, Željka Tomaš, Denis Belavić, Dragan
Katić, Daniel Kocanjer, Marko Padežanin i Krunoslav Palajsa;
- u
razdoblju od 01. lipnja 2017. godine do 13. srpnja 2017. godine Udruga je
sudjelovala na Ljetnoj izložbi umjetničkih slika, suvenira, rukotvorina i etno
predmeta u izlozima Radićeve ulice u organizaciji Franjevačkog samostana i
Humanitarne radionice „Ozračje ljubavi“;
- dana
08. lipnja 2017. godine Udrugu su posjetili članovi Udruge osoba s
intelektualnim teškoćama „Ivančica“ iz Zaprešića;
- dana
12. lipnja 2017. godine, u prostoru Udruge održana je dramsko-glazbena priredba
članova Udruge;
- u
razdoblju od 24. 06. – 30. 06. 2017. godine organizirano je ljetovanje za 31
osobu u Privlaci kod Zadra;
- u
vremenu od 01. 08. – 04. 08. 2017. godine članovi Udruge Daniel Kocanjer i
Ozren Cikuša s voditeljicom Martinom Perković sudjelovali su na edukativnoj
radionici „Govorimo znakovno“ u Gradskoj knjižnici u organizaciji Udruge gluhih
i nagluhih Karlovačke županije;
- dana
02. rujna 2017. godine članovi Udruge Daniel Kocanjer i Krunoslav Palajsa u
pratnji Marice Palajsa sudjelovali su na prvoj međunarodnoj inkluzivnoj utrci
Run of Heart u Jaškovu u organizaciji Centra za pružanje usluga u zajednici
Ozalj;
- dana
30. rujna 2017. godine Udruga je sudjelovala na Sajmu udruga u organizaciji Grada
Karlovca i udruge Carpe Diem;
- dana
25. listopada 2017. godine održana je dramsko-glazbena priredba članova Udruge
povodom obilježavanja Dana kruha;
- u
razdoblju od 20. – 22. studenog 2017. godine te 04. i 05. prosinca 2017. godine
zaposlenice Udruge Martina Perković i Ana Šabanagić sudjelovale su na
edukacijskom modulu: Upravljanje projektnim ciklusom i izrada logičkog okvira
te Pisanje prijedloga projekta za Europski socijalni fond u organizaciji Udruge
za razvoj civilnog društva SMART iz Rijeke;
- dana
23., 24. i 30. studenog 2017. te 01. prosinca 2017. godine na prostoru OTP
Tržnice organizirana je prigodna prodaja rukotvorina članova Udruge prigodom
božićnih blagdana;
- u
razdoblju od 24. studenog 2017. godine do 20. prosinca 2017. godine ovlašteni
neovisni revizor iz tvrtke Hidris d.o.o. izvršio je revizorski uvid u
financijske izvještaje Udruge za 2016. godinu;
- dana
04. prosinca 2017. godine članovi Udruge Daniel Kocanjer i Marko Padežanin u
pratnji Marice Palajsa i Martine Perković sudjelovali su na X. Konferenciji
pružatelja usluga osobama s invaliditetom „Retrospektiva jednog desteljeća rada
sa i za osobe s invaliditetom“ u kongresnoj dvorani restorana Kristal u
organizaciji Saveza udruga osoba s invaliditetom Karlovačke županije;
- dana
08. prosinca 2017. godine članovi Udruge sudjelovali su na VI. Državnom
stolnoteniskom natjecanju osoba s intelektualnim teškoćama „Hendi Ping“ u
Zagrebu. Udrugu su predstavljali: Martina Brletić, Marijana Orečić, Željka
Tomaš, Dragan Katić, Branko Meštrović, Daniel Kocanjer, Kristijan Kramarić i
Marko Padežanin. Naši su predstavnici u b kategoriji osvojili dvije medalje:
srebrnu – Branko Meštrović i brončanu – Daniel Kocanjer. Nakon natjecanja, 26
osoba - članovi Udruge i njihovi roditelji posjetili su Advent u Zagrebu;
- u
razdoblju od 15. – 17. prosinca 2017. godine, 4 predstavnika Udruge boravila su
u Kampu u Tuheljskim toplicama pod nazivom „II – Kvalitetna edukacija udruga -
put u nove izazove“ u organizaciji Hrvatskog saveza udruga osoba s
intelektualnim teškoćama. Na edukaciji za voditelje udruga i tajnike
sudjelovala je Martina Perković, na edukaciji za zaposlenike u Klubovima
Martina Klešić, osobe s intelektualnim teškoćama Krunoslav Palajsa te roditelje
Marica Palajsa. U sklpu Kampa održana je i Redovna sjednica Skupštine Saveza na
kojoj je uz punomoć predsjednice Udruge Ane Kocanjer sudjelovala Marica
Palajsa;
- dana
20. prosinca 2017. godine održana je dramsko-glazbena priredba povodom božićnih
i novogodišnjih blagdana te podjela poklon paketa nominalnim članovima Udruge;
- dana
22. prosinca 2017. godine na prostoru OTP Tržnice organizirana je prigodna
prodaja rukotvorina članova Udruge prigodom božićnih blagdana;
- tijekom
prosinca 2017. godine prigodom božićnih blagdana Franjevački samostan i
Humanitarna radionica „Ozračje ljubavi“ organizirali su prigodnu izložbu
božićnih jaslica na kojoj su sa svojim rukotvorinama sudjelovali i članovi
Udruge.
U Karlovcu, 22. prosinca 2017. godine
Predsjednica
Udruge
Ana Kocanjer
OPERATIVNI PLAN RADA UDRUGE RAJSKA PTICA
ZA 2018. GODINU - PRIJEDLOG
AKTIVNOST:
1. OSNOVNA DJELATNOST
Odgovorne
osobe za provedbu:
predsjednica
Udruge, voditelj Udruge, programski voditelj, programski asistent, administrator/tajnik
Udruge
Vrijeme
provedbe:
siječanj
– prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- financijska
sredstva za podmirenje troškova plaća za 4 zaposlenika Udruge;
- financijska
sredstva za podmirenje troškova: struje, grijanja, komunlija, pričuve, usluga, komunikacije,
poštanskih tr., troškova RTV pristojbe,
bankovnih tr., usluga knjig. servisa, održavanja računalnih programa za
knjigovodstvo neprofitnih organizacija, uredskog materijala, osiguranja
prostora i imovine, revizije poslovanja Udruge te edukacije zaposlenika i
roditelja/skrbnika.
I.
Unapređenje
kvalitete življenja osoba s intelektualnim teškoćama koji žive u roditeljskom
domu i nisu obuhvaćene nekim od oblika
zbrinjavanja u ustanovama socijalne skrbi i njihovih obitelji:
1. Keramička radionca za osobe s intelektualnim
teškoćama
Odgovorne
osobe za provedbu:
izvoditelj
radionice
Vrijeme
provedbe:
siječanj
– prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- financijska
sredstva za materijal i pribor
2. Likovna radionca za osobe s
intelektualnim teškoćama
Odgovorne
osobe za provedbu:
izvoditelj
radionice
Vrijeme
provedbe:
siječanj
– prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- financijska
sredstva za materijal i pribor
3. Cvjećarska radionca za osobe s intelektualnim
teškoćama
Odgovorne
osobe za provedbu:
izvoditelj
radionice
Vrijeme
provedbe:
siječanj
– lipanj 2018. godine
rujan
– prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- financijska
sredstva za materijal i pribor
- financijska
sredstva za naknadu izvoditelju radionice
4. Krojačka radionca za osobe s intelektualnim
teškoćama
Odgovorne
osobe za provedbu:
izvoditelj
radionice
Vrijeme
provedbe:
siječanj
– prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- financijska
sredstva za materijal i pribor
5. Informatička radionca za osobe s intelektualnim
teškoćama
Odgovorne
osobe za provedbu:
izvoditelj
radionice
Vrijeme
provedbe:
siječanj
– prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- tri
računala
6. Dramska radionca za osobe s intelektualnim
teškoćama
Odgovorne
osobe za provedbu:
izvoditelj
radionice
Vrijeme
provedbe:
siječanj
– lipanj 2018. godine
rujan
– prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- kostimi
za „glumce
- literatura
7.
Didaktička radionca za osobe s intelektualnim teškoćama
Odgovorne
osobe za provedbu:
izvoditelj
radionice
Vrijeme
provedbe:
siječanj
– prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- didaktika
- financijska
sredstva za didaktiku
8.
Glazbena radionca za osobe s intelektualnim teškoćama
Odgovorne
osobe za provedbu:
izvoditelj
radionice
Vrijeme
provedbe:
siječanj
– lipanj 2018. godine
rujan
– prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- financijska
sredstva za naknadu izvoditelju radionice
9.
Radionica samostalnog stanovanja za osobe s intelektualnim teškoćama
Odgovorne
osobe za provedbu:
izvoditelj
radionice
Vrijeme
provedbe:
siječanj
– prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- financijska
sredstva za namirnice i kućanske potrepštine
- materijal za čišćenje i osobnu higijenu
10.
Športska radionica za osobe s intelektualnim teškoćama
Odgovorne
osobe za provedbu:
izvoditelj
radionice
Vrijeme
provedbe:
siječanj
– prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- športski
rekviziti
11.
Pružanje usluge mobilnog tima za pomoć i podršku osobama s intelektualnim
teškoćama
Odgovorne
osobe za provedbu:
voditelj
programa
programski
asistent
gerontodomaćica
Vrijeme
provedbe:
siječanj
– prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- financijska
sredstva za podmirenje troškova plaće gerontodomaćice
- financijska
sredstva za najam automobila i gorivo
12.
Stručna predavanja za roditelje/skrbnike i udomitelje osoba s intelektualnim
teškoćama
Odgovorne
osobe za provedbu:
zaposlenici
partnerskih organizacija
Vrijeme
provedbe:
ožujak,
svibanj, studeni 2018. godine
Potrebni
resursi:
- slobodno
vrijeme
- tehnička
oprema
13.
Jednodnevni izlet
Odgovorne
osobe za provedbu:
predsjednica
Udruge
tajnica
Udruge
Vrijeme
provedbe:
kolovoz
2018. godine
Potrebni
resursi:
- financijska
sredstva za prijevoz
- financijska
sredstva za troškove ručka
II. Zagovaranje prava osoba s intelektualnim
teškoćama i senzibiliziranje lokalne zajednice o mogućnostima i sposobnostima
osoba s intelektualnim teškoćama:
1.
Pružanje informacija u ostvarivanju Ustavom, zakonima i međunarodnim dokumentima
prava osoba s intelektualnim teškoćama članovima Udruge
Odgovorne
osobe za provedbu:
predsjednica
Udruge
voditelj
Udruge
tajnica
Udruge
Vrijeme
provedbe:
siječanj
– prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- računalna
oprema
- Internet
2.
Distribuiranje promotivnih materijala Udruge
Odgovorne
osobe za provedbu:
predsjednica
Udruge
zaposlenici
Udruge
članovi
Udruge
Vrijeme
provedbe:
siječanj
– prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- financijska
sredstva za grafičku pripremu i tisak letka, kalendara
3.
Ažuriranje web i facebook stranice
Odgovorne
osobe za provedbu:
voditelj
Udruge
tajnica
Udruge
Vrijeme
provedbe:
siječanj
– prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- računalna
oprema
- Internet
4.
Izlaganje uradaka članova Udruge na maifestacijama
Odgovorne
osobe za provedbu:
voditelj
Udruge
voditelj
Kluba
Vrijeme
provedbe:
travanj,
svibanj, rujan, prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- rukotvorine
s radionica
5.
Sudjelovanje u radijskim i televizijskim emisijama
Odgovorne
osobe za provedbu:
predsjednica
Udruge
voditelj
Udruge
Vrijeme
provedbe:
prema
potrebi tijekom 2018. godine
Potrebni
resursi:
- slobodno
vrijeme
- kontakt
s medijima
6.
Organizacija i realizacija Susreta klubova osoba s intelektualnim teškoćama
Odgovorne
osobe za provedbu:
predsjednica
Udruge
zaposlenici
Udruge
Vrijeme
provedbe:
siječanj
- svibanj 2018. godine
Potrebni
resursi:
- slobodno
vrijeme
- financijska
sredstva za troškove ručka i osvježenja, tiska zahvalnica, rekvizita...
7.
Obilježavanje: Valentinova, završetka školske godine, Dana kruha, Božića i nove
godine prigodnim priredbama članova Udruge
Odgovorne
osobe za provedbu:
članovi
Udruge
voditelj
Kluba
Vrijeme
provedbe:
veljača,
lipanj, listopad, prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- rekviziti
- kostimi
8.
ObilježavanjeMeđunarodnog dana osoba s invaliditetom
Odgovorne
osobe za provedbu:
voditelj
Udruge
voditelj
Kluba
Vrijeme
provedbe:
prosinac
2018. godine
Potrebni
resursi:
- prostor
na tržnici
- uradci
s radionica
9.
Prodaja uradaka članova
Odgovorne
osobe za provedbu:
voditelj
Udruge
voditelj
Kluba
Vrijeme
provedbe:
siječanj
- prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- prostor
na tržnici
- prostor
Grada
III.
Prevencija institucionalizacije osoba s intelektualnim teškoćama
1.
Pružanje usluge poludnevnog boravka za 8 odraslih osoba s intelektualnim
teškoćama
Odgovorne
osobe za provedbu:
voditelj
Udruge
voditelj
Kluba
kuharica/spremačica
administrator/tajnik
Vrijeme
provedbe:
siječanj
- prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- financijska
sredstva za namirnice i kućanske potrepštine
- materijal
za čišćenje i osobnu higijenu
- obvezni
preventivni zdravstveni pregledi radnika
- troškovi
stručnog usavršavanja
IV. Ostalo
1.
Usklađivanje sa standardima kvalitete MDOMSP-a
Odgovorne
osobe za provedbu:
Tim
za uvođenje standarda kvalitete
Vrijeme
provedbe:
siječanj
- prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- vrijeme
- računalo
- Internet
2.
Suradnja s dionicima
Odgovorne
osobe za provedbu:
predsjednica
Udruge
poditelj
Udruge
Vrijeme
provedbe:
siječanj
- prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- telefonski kontakti
- sastanci
- konzultacije
3.
Sudjelovanje na stručnim edukacijama, radionicama i sl. u organizaciji tijela
državne uprave, jedinica lokalne i regionalne samouprave i dionika
Odgovorne
osobe za provedbu:
predsjednica
Udruge
zaposlenici
Udruge
Vrijeme
provedbe:
po
potrebi tijekom 2018. godine
Potrebni
resursi:
- financijska
sredstva za troškove putovanja
4.
Sjednice Glavnog odbora Udruge
Odgovorne
osobe za provedbu:
predsjednica
Udruge
članovi
Glavnog odbora
Vrijeme
provedbe:
po
trebi tijekom 2018. godine, a najmanje dva puta godišnje
Potrebni
resursi:
- slobodno
vrijeme
5.
Skupština Udruge
Odgovorne
osobe za provedbu:
predsjednica
Udruge
članovi
Glavnog odbora
Vrijeme
provedbe:
prosinac
2018. godine
Potrebni
resursi:
- slobodno
vrijeme
6.
Redoviti sastanci stručnog tima Udruge
Odgovorne
osobe za provedbu:
predsjednica
Udruge
zaposlenici
Udruge
Vrijeme
provedbe:
siječanj
- prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- slobodno
vrijeme predsjednice Udruge
7.
Praćenje i prijavljivanje na na natječaje EU fondova, ministarstava, zaklada,
jedinica lokalne i regionalne samuprave, poslovnih subjekata
Odgovorne
osobe za provedbu:
predsjednica
Udruge
zaposlenici
Udruge
Vrijeme
provedbe:
siječanj
- prosinac 2018. godine
Potrebni
resursi:
- Internet
- računalna
oprema
- uredska
oprema
Karlovac, 21. 12. 2017.
Predsjednica Udruge
Ana Kocanjer
FINANCIJSKI PLAN UDRUGE
RAJSKA PTICA
ZA 2018. GODINU – PRIJEDLOG
PRIHODI:
31 PRIHODI OD PRODAJE ROBA I PRUŽANJA USLUGA:
200.500,00 kn
311 Prihodi od prodaje roba i pružanja usluga:
200.500,00 kn
3111 Prihodi
od prodaje roba: 9.000,00 kn
3112 Prihodi
od pružanja usluga – nadležno Ministarstvo: 191.500,00 kn
32 PRIHODI OD ČLANARINA I ČLANSKIH DOPRINOSA: 2.400,00
kn
321 Prihodi od članarina i članskih doprinosa:
2.400,00 kn
33 PRIHODI PO POSEBNIM PROPISIMA: 299.917,33 kn
331 Prihodi po posebnim
propisima: 299.917,33 kn
3311 Prihodi
po posebnim propisima iz proračuna – program MDOMSP: 128.333,33 kn
3312 Prihodi
po posebnim propisima iz ostalih izvora – Nacionalna zaklada za razvoj civilnog
društva: 121.584,00 kn
3312 Prihodi
po posebnim propisima iz ostalih izvora – Grad Karlovac, Karlovačka Županija:
50.000,00 kn
34 PRIHODI OD IMOVINE: 250,00 kn
341 Prihodi od financijske
imovine: 250,00
3413 Kamate na oročena sredstva i depozite po viđenju: 250,00 kn
35 PRIHODI OD DONACIJA: 12.000,00 kn
353 Prihodi od trgovačkih društava i ostalih pravnih
osoba: 10.000,00 kn
354 Prihodi od građana i kućanstava: 2.000,00 kn
36 OSTALI PRIHODI: 18.000,00 kn
361 Prihodi od nakanda štete
i refundacija (učešće roditelja): 18.000,00 kn
UKUPNI
PRIHODI: 533.067,33 kn
KORIŠTENI
PRENESENI VIŠAK PRIHODA: 200.000,00 kn
UKUPNO ZA
POKRIĆE : 733.067,33 kn
RASHODI:
41 RASHODI ZA RADNIKE: 396.216,12 kn
411 Plaće: 338.068,44 kn
413 Doprinosi na plaće:
58.147,68 kn
42 MATERIJALNI RASHODI : 201.589,80 kn
421 Naknade troškova
radnicima: 500,00 kn
4211 Službena putovanja: 500,00 kn
424 Naknade ostalim osobama
izvan radnog odnosa: 13.154,80 kn
4241 Naknade za obavljanje aktivnosti (izvoditelji radionica): 13.154,80
kn
425 Rashodi za usluge:
81.835,00 kn
4251 Usluge telefona, pošte i prijevoza: 25.000,00 kn
4252 Usluge tekućeg održavanja: 10.000,00 kn
4253 Usluge promidžbe i informiranja (plus edukacije) 12.000,00 kn
4254 Komunalne usluge (voda, čistoća, pričuva, nakn. za vode, kom.
naknada): 14.000,00 kn
4256 Zdravstvene i veterinarske usluge: 500,00 kn
4257 Intelektualne i osobne usluge (revizijski uvid): 8.875,00 kn
4258 Računalne usluge (Prim, knjigovodstvo): 12.500,00 kn
4259 Ostale usluge (rtv pristojba): 960,00 kn
426 Rashodi za materijal i
energiju: 79.000,00 kn
4261 Uredski materijal i ostali materijalni rashodi: 4.000,00 kn
4262 Materija i sirovine: 50.000,00 kn
4263 Energija (grijanje, struja, plin): 25.000,00 kn
429 Ostali nespomenuti
rashodi: 27.100,00 kn
4291 Premije osiguranja: 1.700,00 kn
4293 Članarine: 400,00 kn
4295Ostali nespomenuti materijalni rashodi (susreti Klubova OSIT):
25.000,00 kn
44 FINANCIJSKI RASHODI : 2.400,00 kn
443 Ostali financijski
rashodi: 2.400,00 kn
4431 Bankarske usluge i usluge platnog prometa: 2.400,00 kn
UKUPNO RASHODI: 600.205,92 kn
OBRAZLOŽENJE PRIJEDLOGA FINANCIJSKOG
PLANA UDRUGE ZA 2018. GODINU
PRIHODI:
OBRAZLOŽENJE SKUPINE PRIHODA 31 – PRIHODI OD PRODAJE ROBA I PRUŽANJA
USLUGA
U
2018. godini planiran je prihod od prodaja roba i pružanja usluga u ukupnom
iznosu od 200.500,00kn.
Navedeni
prihod ostvarit će se:
* prodajom
rukotvorina korisnika Udruge;
U 2018. godini planiran je prihod od
prodaje uradaka u iznosu od 9.000,00 kn, procijenjeni prihod izračunat je na
osnovi ostvarenog prihoda u 2017. godini.
* pružanjem
usluge poludnevnog boravka za 8 odraslih osoba s intelektualnim teškoćama
temeljem ugovornog odnosa s Ministarstvom za demografiju, obitelj, mlade i
socijalnu politiku;
U 2018. godini
planiran je prihod od pružanja usluge poludnevnog boravka u
iznosu od
191.500,00 kn. Planirani prihod izračunat je na temelju Ugovora za
pružanje
usluge poludnevnog boravaka između Ministarstva i Udruge po
kojemu cijena jedne
usluge u trajanju od 4 - 6 sati po korisniku iznosi 95,00
kn.
OBRAZLOŽENJE SKUPINE PRIHODA 32 – PRIHODI OD ČLANARINA I ČLANSKIH
DOPRINOSA
Sukladno
Statutu, visina članarine, način i rok uplate uređuju se odlukom Glavnog
odbora. Odluka za 2018. godinu istovjetna je Odluci za 2017. godinu. Prema
istoj godišnja članarina za nominalnog člana Udruge iznosi 120,00 kn godišnje.
U 2018. godini
planiran je prihod od članarina u iznosu od 2.400,00 kn.
OBRAZLOŽENJE SKUPINE PRIHODA 33 – PRIHODI PO POSEBNIM PROPISIMA
U
2018. godini planiran je prihod po posebnim propisima u ukupnom iznosu od 299.917,33
kn, a izračunat je na osnovi ostvarenog prihoda u 2017. godini.
Navedeni
prihod planiran je:
* iz
proračuna Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku u za
provedbu trogodišnjeg programa u ukupnom iznosu od 128.333,33 kn;
* iz
proračuna Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva za financiranje druge
godine institucionalne podrške u iznosu od 121.584,00 kn;
* iz proračuna
Karlovačke Županije za sufinanciranje plaće tajnika i provedbu jednogodišnjeg
projekta u ukupnom iznosu od 35.000,00 kn;
* iz
proračuna Grada Karlovca za sufinanciranje plaće tajnika i provedbu
jednogodišnjeg projekta u ukupnom iznosu od 15.000,00 kn.
OBRAZLOŽENJE SKUPINE PRIHODA 34 – PRIHODI OD IMOVINE
U
2018. godini planiran je prihod po posebnim propisima odnosno prihod od kamata
na depozite po viđenju u iznosu od 250,00 kn, a izračunat je na osnovi
ostvarenog prihoda u 2017. godini.
OBRAZLOŽENJE SKUPINE PRIHODA 35 – PRIHODI OD DONACIJA
U
2018. godini planiran je prihod od donacija u ukupnom iznosu od 12.000,00 kn.
Navedeni
prihod planiran je:
* od
donacija trgovačkih društava i ostalih pravnih osoba u ukupnom iznosu od
10.000,00 kn;
* od
donacija građana i kućanstava u ukupnom iznosu od 2.000,00kn.
OBRAZLOŽENJE SKUPINE PRIHODA 36 – OSTALI PRIHODI
U 2018. godini
planiran je prihod od roditelja u iznosu od 18.000,00 kn. Planirani prihod
izračunat je na temelju Odluke Glavnog odbora o visini učešća u troškovima
Udruge za korisnike koji nisu u kvoti Ministarstva u iznosu od 10,00 kn dnevno.
RASHODI:
OBRAZLOŽENJE SKUPINE RASHODI 41 – RASHODI ZA RADNIKE
U 2018. godini
planirani su viši rashodi za radnike u odnosu na 2017. godinu budući da je od kolovoza 2017.
godine povišena bruto 2 plaća jednog zaposlenika s visokom stručnom spremom
koji je do tada imao plaću na razini više stručne spreme. Trenutno Udruga ima 7
zaposlenika s time da dvije zaposlenice koriste rodiljni dopust.
U 2018. godini
za plaće 5 radnika ukupno su predviđeni rashodi u iznosu od 396.216,12 kn.
OBRAZLOŽENJE SKUPINE RASHODI 42 – MATERIJALNI RASHODI
U
2018. godini ukupno su predviđeni materijalni rashodi u iznosu od 194.714,80
kn, a izračunati su na osnovi ostvarenih rashoda u 2017. godini.
Planirani
materijalni rashodi odnose se na:
*
naknade
troškovima radnicima;
U 2018. godini
za službena putovanja zaposlenika na edukacije izvan grada
Karlovca predviđeni
su rashodi u iznosu od 500,00 kn.
*
naknade
ostalim osobama izvan radnog odnosa;
U 2018. godini
za naknade 2 osobe izvan radnog odnosa (izvoditelja
cvjećarske i glazbene
radionice za osobe s intelektualnim teškoćama) ukupno
su predviđeni rashodi u
iznosu od 13.154,80kn. Cijena jednog sata rada za
izvoditelja cvjećarske i
glazbene radionice 50,00 kn neto.
*
rashode
za usluge;
U 2018. godini
predviđeni su rashodi za usluge u ukupnom iznosu od
81.835,00 kn.
Planirani
rashodi za usluge odnose se na:
*
usluge telefona,
pošte i prijevoza;
U 2018. godini
predviđeni su troškovi telefona u iznosu od 3.600,00 kn; pošte u iznosu od 600,00
kn; najma automobila i troškova goriva za potrebe pružanja usluge mobilnog tima
za pomoć i podršku osobama s intelektualnim teškoćama u svakodnevnim životnim
situacijama u ukupnom iznosu od 12.000,00 kn; troškova autobusne karte za 2
korisnika usluge poludnevnog boravka iz kvote Ministarstva 3.300,00 kn te
troškova prijevoza na team building u iznosu od 5.500,00 kn.
*
usluge
tekućeg održavanja;
U 2018. godini
za usluge tekućeg održavanja predviđeni su rashodi u iznosu od 10.000,00 kn.
Navedeni rashodi obuhvaćaju troškove servisa vatrogasnih aparata; pročiščivaća za
vodu; popravke – sanitarnog čvora, stolarije, vrata, kućanskih uređaja i sl.
*
usluge
promidžbe i informiranja;
U 2018. godini
za usluge promidžbe i informiranja predviđeni su rashodi u ukupnom iznosu od 12.000,00
kn, a odnose se na tisak letka Udruge i godišnjeg kalendara, zahvalnica
sudionicima Susreta klubova osoba s intelektualnim teškoćama, edukacije za
roditelje/skrbnike/udomitelje osoba s intelektualnim teškoćama te zaposlenike i
članove tijela upravljana Udruge.
*
komunalne
usluge;
U 2018. godini
za komunalne usluge predviđeni su rashodi u ukupnom iznosu od 14.000,00 kn.
Komunalne usluge obuhvaćaju troškove vode i odvodnje, pričuve, naknade za vode
i komunalne naknade.
*
zdravstvene
i veterinarske usluge;
U 2018. godini
za zdravstvene usluge predviđeni su rashodi u ukupnom iznosu od 500,00 kn, a
odnose se na izradu godišnje sanitarne knjižice za zaposlenika Udruge zaposlenog
na radnom mjestu kuharice/gerontodomaćice.
*
intelektualne
i osobne usluge;
U 2018. godini
za intelektualne i osobne usluge predviđeni su rashodi u ukupnom iznosu od
6.875,00 kn, a odnose se na izradu revizijskog uvida u temeljna financijska
izvješća za 2017. godinu.
*
računalne
usluge;
U 2018. godini
za računalne usluge predviđeni su rashodi u ukupnom iznosu od 12.500,00 kn, a
odnose se na naknadu knjigovodstvenom servisu u iznosu od 800,00 kn mjesečno i
naknadu za održavanje računalnih programa za knjigovodstvo neprofitnih
organizacija u iznosu od 240,00 kn.
*
ostale
usluge;
U 2018. godini
za ostale usluge predviđeni su rashodi u ukupnom iznosu od 960,00 kn, a odnose
se na rtv pristojbu.
*
rashode
za materijal i energiju;
U 2018. godini
predviđeni su rashodi za materijal i energiju u ukupnom iznosu od 79.000,00 kn.
Planirani
rashodi za materijal i energiju odnose se na:
*
uredski
materijal i ostale materijalne rashode;
U 2018. godini
predviđeni su troškovi uredskog materijala u iznosu od 4.000,00 kn, a odnose se
na nabavku fotokopirnog papira, sitnog uredskog inventara te tonera za pisače i
fotokopirni aparat.
*
materijal
i sirovine;
U 2018. godini
predviđeni su troškovi materijala i sirovina u ukupnom iznosu od 50.000,00 kn,
a odnose se na troškove namirnica i sredstva za održavanje kućanstva i osobne
higijene, troškova materijala za keramičku, cvjećarsku, likovnu, krojačku,
didaktičku, dramsku, glazbenu, sportsku i informatičku radionicu.
*
energiju;
U 2018. godini
predviđeni su rashodi za energiju u ukupnom iznosu od 25.000,00 kn, a
obuhvaćaju troškove grijanja, struje i plina.
*
ostale
nespomenute rashode;
U 2018. godini predviđeni
slijedeći nespomenuti rashodi: osiguranje prostora, članarina Hrvatskom savezu
udruga osoba s intelektualnim teškoćama, troškovi organizacije Susreta klubova
osoba s intelektualnim teškoćama te ostali nespomenuti izvanredni materijalni rashodi
u ukupnom iznosu od 25.000,00 kn
OBRAZLOŽENJE SKUPINE RASHODI 44 – FINANCIJSKI RASHODI
U
2018. godini ukupno su predviđeni financijski rashodi u iznosu od 2.400,00 kn,
a izračunati su na osnovi ostvarenih financijskih rashoda u 2017. godini.
Planirani financijski rashodi odnose se
na bankarske usluge i usluge platnog prometa.
U Karlovcu, 21. 12. 2017.
Predsjednica Udruge
Ana Kocanjer
PLAN ZADUŽIVANJA I OTPLATA - PRIJEDLOG
RAJSKA PTICA –
Udruga za osobe s intelektualnim teškoćama Karlovačke županije neće se tijekom
2018. godine kratkoročno ni dugoročno zaduživati, niti davati kratkoročne i
dugoročne zajmove.
U Karlovcu, 21. 12. 2017.
Predsjednica Udruge
Ana Kocanjer
Ur. broj: 73/12-17
Karlovac, 21. 12. 2017.
Na temelju čl. 31. Statuta RAJSKE PTICE –
Udruge za osobe s intelektualnim teškoćama Karlovačke županije Glavni odbor
Udruge na sjednici održanoj 21. prosinca 2017 godine utvrđuje
PRIJEDLOG IZMJENA I DOPUNA STATUTA
RAJSKE PTICE –
Udruge za osobe s intelektualnim teškoćama
I.
Članak 6. stavak 1 Statuta (Udrugu zastupa i
predstavlja predsjednik Udruge.) mijenja se tako da glasi: Udrugu zastupaju i
predstavljaju predsjednik Udruge i dopredsjednik Udruge.
Briše se stavak 2 članka 6. Statuta (U
slučaju spriječenosti ili odsutnosti, predsjednika Udruge zamjenjuje
dopredsjednik ili osoba koju predsjednik pismeno ovlasti).
II.
U članku 14. Statuta, stavak 1,
alinea 2 (pružanje usluge boravka za osobe s intelektualnim teškoćama prema
suglasnosti Ministarstva socijalne politike i mladih; mijenja se tako da glasi: pružanje usluge boravka za osobe
s intelektualnim teškoćama prema suglasnosti nadležnog ministarstva.
U članku 14. Statuta, stavak 1,
alinea 3 (pružanje usluge organiziranog stanovanja za osobe s intelektualnim
teškoćama prema suglasnosti Ministarstva socijalne politike i mladih; mijenja
se tako da glasi: pružanje usluge organiziranog stanovanja za osobe s
intelektualnim teškoćama prema suglasnosti nadležnog ministarstva.
U članku 14. Statuta, stavak 1,
alinea 5 (pružanje psihosocijalnih usluga kod pružatelja usluga i kod korisnika
usluga prema suglasnosti Ministarstva socijalne politike i mladih) mijenja se tako
da glasi: pružanje psihosocijalnih usluga kod pružatelja usluga i kod korisnika
usluga prema suglasnosti nadležnog ministarstva.
III.
Čanak 28. stavak 2 (Sukladno
odredbama Statuta predstavlja Udrugu te prema ovlasti Predsjednika može
zastupati Udrugu prilikom njegova izbivanja) mijenja se tako da glasi: Dopredsjednik
zastupa i predstavlja Udrugu.
IV.
Prijedlog izmjena i dopuna
Statuta prosljeđuje se na razmatranje i usvajanje Skupštini Udruge.
Predsjednica
Udruge
Ana Kocanjer
|